środa, 8 czerwca 2011

COFFEE & CHOCOLATE CANDY

Niespodzianka! W związku z założeniem tego bloga zaplanowałam słodkości. Nie wiem czy na blogach fotograficznych jest taki zwyczaj - ale jeśli nie, to ja go wprowadzam i ogłaszam candy wakacyjne :-) Do wygrania zgodnie z tematem jest kawa i czekolada - a dokładniej: album fotograficzny w czekoladowym kolorze oraz (do podgryzania w trakcie układania zdjęć) ziarna kawy w ciemnej czekoladzie.



Tym razem zapraszam do udziału tylko bloggujące osoby. Zasady udziału są znane:
*zamieść komentarz pod tym wpisem ze zgłoszeniem udziału
*wklej powyższe zdjęcie, "podlinkowane" do niniejszego posta, w pasku bocznym swojego bloga
*poczekaj do półmetka wakacji 
Candy trwa do 31 lipca. Czemu tak? Bo 31 w tym roku to szczególna dla mnie liczba... ;-) Ale o tym kiedy indziej. Losowanie przewiduję na początku sierpnia. Zapraszam do zabawy!

117 komentarzy:

Musta pisze...

Oho:D Będę pierwsza?

I przy okazji - dziękuję Ci bardzo Ewo za maila. Bajka już się pisze i gdy tylko będzie gotowa i dostanę za nią ocenę (może będzie wymagała jakichś drobnych poprawek), prześlę ją niezwłocznie;)

skimmia pisze...

To ja druga :-)
Banerek już zaraz będzie .
świetne candy a kawę i czekoladę - po prostu uwielbiam .
pozdrawiam cieplutko

Ines pisze...

jako zatwardziały łasuch nie mogę ominąć takich słodkości:D i się pytam czemu dopiero teraz wiem o drugim blogu? Ślepam czy się nie ujawniałaś wcześniej?

rhodiana pisze...

Piękny album!!! Więc ja chętnie:) Wprawdzie na początku sierpnia mnie nie będzie, ale mam nadzieję, że na mnie poczeka :)

Bellis pisze...

Jestem, zerkam i zapisuję się, licząc na szczęście :)

ecila pisze...

ohohoho!!! a wiesz, że marzy mi się taka czeko-kawa.. i idealnie wpisała by się w Nasze sierpniowe ślubowanie.. więc.. nasze zdjątka po ślubie miałby gdzie zamieszkać ;) haha.. staję i ja ;)

ZUzanna pisze...

Oj tak.. po czekoladę, to ja chętnie :D

Kajka pisze...

Piękny album. Zrobił na mnie wrażenie.
Dziękuję Ewciu za odwiedzanie mnie.Zaczyna się u mnie poprawiać z możliwością wstawiania komentarzy.
Buziole przesyłam

ladybird pisze...

Oczywiście się zapisuję :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Czekoladę to ja kocham, więc sobie nie odmówię. Dzięki za zaproszenie :)

Asia-majstruje pisze...

Ale cudne prezenty, album piękny, a kawy w czekoladzie nigdy nie jadłam - chętnie spróbuję ;)

Dziękuję za udział w moim candy!

Pozdrawiam,
Asia

curiously pisze...

Mnie tu nie może zabraknąć :)

Joanna Wiśniewska pisze...

I ja staję w kolejce czekoladowo-kawowej :)

Katta pisze...

Bardzo apetyczne candy - oczywiście zgłaszam się do zabawy :)
Link do candy znajduje się na moim blogu torebkowym www.katta.blox.pl

Anna i Katarzyna Piecyk pisze...

Zapisuję się w kolejce po Twojego cukierasa:) Pozdrawiam!

Zapraszam do siebie:
http://piecykowo.blogspot.com/

Małgosia pisze...

Ewuniu nie mogę przegapić takiej okazji! Zapisuję się i liczę że tym razem może się uda... Strasznie jestem ciekawa smaku tej kawy w czekoladzie.

Paula Kłonowska pisze...

Trafiłam tutaj dzięki Kasi od Filcaków :))
Uwielbiam fotografie i kawę a kawa bez czekoladek ani rusz !!! :)
Więc oczywiście ustawiam się w kolejce :)
Zapraszam do siebie:
http://paula-klonowska.blogspot.com/
http://atelierpauli.blogspot.com/
Pozdrawiam,

Kasia z Różności pisze...

Jak tak ładnie zapraszasz, to sie zapisuję :) Bo ja Czekoladowy Potwór jestem, co to trzy kawy dziennie musi zaliczyć (inaczej żyje w letargu) i lubi tradycyjne zdjęcia, zwłaszcza z dziećmi oglądać i opowiadać 'a kto to? a kiedy to było? ale fajna para ślubna (to my dziecko, tylko w epoce dinozaurów, hihi)..." lub odpowiadać"a ja już wtedy byłam? a to jestem ja czy Sebcio?..."
Pozdrawiam - znowu nocną porą! :D

madzika pisze...

Och byłoby cudownie wygrać taki świetny zestaw.Wszystko co ma związek z czekoladą jest dla mnie cichym obiektem pożądania :)buziaki i czekam na losowanie.

Unknown pisze...

Czekolada i kawa dwa moje uzależnienia :)

j. pisze...

Nagroda piękna:) staję w kolejce:) i pozdrawiam serdecznie.

Justyna pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce :) Cudowny album.
I zapraszam do mnie na Candy.

LolaArtStudio pisze...

czekolada beze mnie - nie ma szans:)
zapraszam też do siebie
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Piękny album, Oczywiście się zapisuję
http://zarazjuka.blogspot.com/

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Na te słodkości też sie skusze ;-) Może bedę mieć szczęście? Pozdrawiam

Dana Solmilar pisze...

Piękna nagroda!
Ustawiam się w kolejce:)
Pozdrawiam:)

Asia pisze...

I ja sie ustawiam w kolejce:))
Pozdrawiam Asia

Maja pisze...

I ja się ustawię!!!

Miriamart pisze...

Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na Candy do mnie :) http://miriamart-decu.blogspot.com/2011_05_01_archive.html

yaollinka pisze...

Piękne czekoladowe słodkości, więc chętnie się zapiszę. Info już jest u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę, to zapraszam na candy do siebie :).

Pozdrawiam
http://yaollinka.blogspot.com

jola_zola pisze...

cudne Candy Ewo... z przyjemnością się zapisuję:):):)

Karolcia pisze...

Brzmi pysznie, więc staje w kolejeczce i zapraszam na mój konkurs: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

dwór książek i słów pisze...

I ja się zapisuję:)Oraz zapraszam na moje Candy:)
www.pozachmurami.blogspot.com
Pozdrawiam!

Irena Rysa Maciąg pisze...

Ale mi smaka narobiłaś tymi kawowo-czekoladowymi zapachami...
ustawiam się po słodkości i idę pooglądać Twoje blogi.

Dorota Dołęga pisze...

Zarówno kawę, jak i czekoladę uwielbiam, więc chętnie stanę w kolejce :)

magdowo pisze...

Kawa, kawa, kawa to jest to co mnie kręci....
Wspaniały pomysł na Candy :)
Ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam

weronka pisze...

Smakowite candy.Pozdrawiam :)

Decorka pisze...

zapisuje sie :*

by_giraffe pisze...

mmmm... pyszności, zapisuję się :D

LavInArt pisze...

Ustawiam się w kolejce...

Dzieła Madame pisze...

Przepiękny album:)
na pewno się przyda na moje "dzieła"
pozdrawiam

ystin pisze...

oh, zanęciłaś tymi smakami... i ja się ustawiam i pozdrawiam!

Zuza pisze...

a smaczku narobiłaś, że ho ho! dopiszę się i ja :)

justysias7000 pisze...

ja też , ja też!!!:):):)
pozdrawiam:)

Татьяна Величко pisze...

очень люблю кофе и шоколад!)))надеюсь на победу))
http://katakliptiko.blogspot.com/

Wiewióra pisze...

Śliczne kolory... a czekoladę i kawę kocham pod każdą postacią :) zapisuję się! a co!!!

Olu pisze...

Czekoladowe Candy to jest coś :) Chętnie się skuszę :)
Pozdrawiam,
Ola
Warsztatura.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Właśnie tak, już najwyższy czas ogarnąć wszystkie zdjęcia. :) Z wielką chęcią staję w kolejeczce. Pozdrawiam! :)

Kartki-rękodzieło pisze...

Piękny album, sama troszkę, podobnie jak i Ty, bawię się w fotografowanie, więc będę miała gdzie to wszystko pochować :)
Pozdrawiam serdecznie
Ps.: a kawę uwielbiam :)

Lakuna pisze...

piękny! zapisuję sie i ja...

Yoasia pisze...

candy jest tak piekne i w tak cudnych kolorach że nie mogłam przejśc obojetnie.

Lucy pisze...

zapisuje się również i idę podziwiać Twoje dzieła:)

Kasia pisze...

album fotograficzny to wspaniały podarek, więc w kolejce staję i ja :) a wakacje z pewnością przyniosą kilka zdjęć, co by było co wkładać do tegoż albumu :)
pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

zapisuję się, ten album jest taki apetyczny:)
pozdrowienia,
http://haglo.bloog.pl/

Kraina niezapominajek pisze...

Bardzo chętnie ustawię się po te niezwykłe cukiereczki :)
Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)
http://czarnajagoda.blogspot.com/

Pracownia Kami pisze...

i ja się zapisuję ;)
http://kkammillkaa.blogspot.com/

yvonne pisze...

Zapisuję się również na takie słodkości:). Mam pewne zabłąkane zdjęcia, które z chęcią włożyłabym do takiego czekoladowego albumu:).
Zapraszam także na moje pierwsze candy. http://wnicizaplatana.blogspot.com/
Pozdrawiam:)

Aba pisze...

to i ja sie grzecznie ustawię. Pozdrawiam
Aba

Anonimowy pisze...

się czekoladowo zapisuję :)))))))

i do siebie zapraszam!
http://lafle.blogspot.com/2011/05/laflowo-latowe-candy.html

Megan pisze...

zgłaaszam się ;)

Angelika pisze...

Jeśli można to i ja ustawiam się w kolejce ;)
http://gessekai.blox.pl - z pasku bocznym

Pozdrawiam serdecznie :)

marbella pisze...

Chętnie zgarnę taki album ;D

МамаФиалка pisze...

http://iakoma.blogspot.com/
люблю кофе!!!

natala k. pisze...

Zapisuję się ,
mój blogspot : http://drogadowyznan.blogspot.com/

Annette Cinnamon pisze...

Wyrażam chęć uczestniczenia w Twoim czekoladowo-kawowym candy ;)
Pozdrawiam serdecznie!
http://cynamonowe-dni.blogspot.com/

Sandrita pisze...

ustawiam się w kolejce :)

agea happiness pisze...

mmm wszystko to co lubię, więc muszę się zapisać:)

Unknown pisze...

Mam mnóstwo zdjęć do wywołania, dlatego taki album zapewne by się przydał. ;)

Pozdrawiam.

jaskolcze_pioro pisze...

Ja się również zgłaszam :) a album piękny i tak mi się zamarzyło w mojej główce że włożyłabym do niego wszystkie moje ukochane zdjęcia :)baner już zamieściłam na swoim blogu:)
Fantastyczny blog. Pozdrawiam gorąco.

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

ja też się zgłaszam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: www.mojehafty.pl

mtotowangu pisze...

oczywiście, że się zgłaszam. grzechem by było nie zgłosić się po czekoladowy album, będąc Mamą Czekoladki :) hehe pozdrawiam http://mtoto-wangu.blogspot.com/

wanda_95 pisze...

Zgłaszam się!
Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6926284/candy
Nagroda naprawdę świetna! Pozdrawiam :)

Alexandra pisze...

Jestem i tutaj :)

olgaolivia35 pisze...

Bardzo ładnie. Chcę uczestniczyć w rozgrywce.
http://olgaolivia35.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

tez powalcze o candy

mickeylla.pinger.pl

MAMURDA pisze...

Kawa? Czy ktoś mówił o kawie??? Tak stanę! Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:D

mila pisze...

Zgłaszam się :) Za chwilę zrobię wklejkę na blogu, zgodnie z warunkami.
Czekolada i kawa, uwielbiam :) do tego wszystkiego już od roku zabieram się zakup nowego albumu :) Może mi się poszczęści i nie będę musiała...

Majka - Karolina Majewska pisze...

Zgłaszam się chętnie :)
Album dla mnie a ziarna kawy w czekoladzie mogą być dla rodziców, bo ja jestem za smarkata ;)

Majka - Karolina Majewska pisze...

ZAPRASZAM TAKŻE NA MOJE CANDY NA STRONIE www.millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com

loken pisze...

wow.
oczywiście, że się zapisuję!

przy okazji zapraszam do siebie na łakocie;)

Kate pisze...

Z chęcią wezme udział, piękny album! :)

info o konkursie wraz z banerkiem oraz polecany blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com :)

pozdrawiam serdecznie ! :)
i zapraszam również do mnie na Candy :)

Błahostki Małej Mi pisze...

Link już robi się na moim blogu:)

http://blahostkimalejmi.blogspot.com/

dika pisze...

Kawa w czekoladzie...mmm jak ja dawno jej nie jadłam, dlatego przyłączam się do zabawy :D

dom za końcem świata pisze...

Oczywiście, że się skuszę! Kawa w czekoladzie i nawet cień szansy, że zdjęcia znajdą w końcu swoje miejsce. Śliczne chwile łapiesz :O).

Katia pisze...

super!!! zapisuję się na smakołyki :)
zapraszam do mnie: http://kotlewska.blogspot.com/

sweet lavender pisze...

Twoje candy jest przesłodkie! Zapisuję się

http://sweetlavender-atelier.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

to i ja się piszę :)

meduza pisze...

no no no! Świetne candy!
oczywiście zgłaszam się ;)

-Longina- pisze...

Oczywiście się zgłaszam. lonia-jedryczka11@p.pl

Nataliya pisze...

Super zdjęcia i fajne Candy:)

barbaratoja pisze...

Dojrzewam do przechowywania zdjęć w albumach.
Czekolada to dla mnie grzeszny obiekt pożądania;-)
Zjedzenie darowanej nie będzie grzechem;-)

Unknown pisze...

Magico...molto carino e poi la cioccolata mi piace....partecipo corro a mettere il tutto sul mio blog

guerland pisze...

zgłaszam się. : D

guerland.blogspot.com

Basia pisze...

śliczny album! zapisuję się!

boniusia pisze...

chetnie ustawię się po takie cudo... choć przy takiej ilosc osob wygrana jest wrecz nie mozliwa

Selennea pisze...

W takim razie i ja z chęcią się dołączę do tego pysznego candy :)
http://selennea.blogspot.com/

Unknown pisze...

Chętnie wezmę udział.
blog: http://bittersweet-sundown.blogspot.com/
pozdrawiam. ;)

lapappilon pisze...

wow! amazing candy!
please enter my name
I am a follower and will post on my sidebar.
lapappilon.blogspot com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

Kinia pisze...

to i jeszcze ja się dopiszę :)
śliczny album... akurat na wakacyjne zdjęcia :)

zainspirowana pisze...

bardzo chętnie dołączę do zabawy :)

Terra pisze...

Chętnie zapoluję na te fanty.

Anonimowy pisze...

I ja!
madzik@poczta.onet.pl

Ela 17 pisze...

Ale fajne CANDY tez sie zapisuję

raeszka pisze...

Zapisuję się z wielką chęcią :).

April pisze...

I tu też kusząco;) Chyba już nie mogę liczyć na szczęście debiutanta, bo przed chwilą połakomiłam się też na Candy w Zakątku, ale może, może...

diablica pisze...

To ja też :) Ma piękne kolory ten albumik :)

Mikko pisze...

Cudny album :) szybko i ja sie zapisuję

Anonimowy pisze...

Witaj.ja tez kocham robić zdjęcia,amatorsko ale bez aparatu z domu nie wychodzę z domu.Uwielbiam albumy,muszę mieć zdjęcia wszystkie poukładane pod tym względem jestem pedantką.I ponad wszystko uwielbiam kawę.
Tak więc ustawiam się w kolejce :)
http://kartki-ajec.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

cudny, cudny cudny czekoladowy album:)
może trafi do czekoladoholika? :D
zgłaszam się:)

Mamik pisze...

Piękny. Też bym chciała...

Nath pisze...

Zgłaszam się, piękny album :) Przydałby mi się na moje fotografie!
Dodałam info w panelu bocznym jak i w notce: http://whatshesdone.blogspot.com/2011/07/konkursowo.html

darias pisze...

Zapisuję się z ogromną ochotą, bo cuda przygotowałaś :)

Alosha pisze...

Zapisuję się!
Tylko niestety nie mogę podlinkować zdjęcia w pasku bocznym (uroki onetbloga).

Pozdrawiam!
Przy-kominku.blog.onet.pl

aga pisze...

Trafilam tu zafascynowana Twoimi bukietami. Nadal jestem pod ooogromnym wrazeniem I masa pytan cisnie mi sie do glowy. Candy wysmienite, dlatego tez z przyjemnoscia wezme w nim udzial.
Pozdrowienia
Aga

PARTTE pisze...

To i ja ustawiam się w kolejce po słodkości :-)

klucze do raju pisze...

Tak w ostatniej chwili astawiam się w kolejce.
pozdrawiam.M.

PARTTE pisze...

Szybciutko ustawiam się po słodkości :-)